蔫了的魔法白菜君

Who killed Robin (完)

  Who killed Cock Robin?  

  I, said the Sparrow,  

  With my bow and arrow,  

  I killed Cock Robin.

  谁杀了知更鸟?

  是我,麻雀说,

  用我的弓和箭,

  我杀了知更鸟。

  

  Who killed  Robin?  

  I, said the Joker,  

  With his kindness and cruelty,  

  I killed  Robin.

  谁杀了罗宾?

  是我,小丑说,

  用他的仁慈和残忍,

  我杀了罗宾。

评论

热度(27)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据