蔫了的魔法白菜君

My Favorite Things - Various Artists

Raindrops on roses and whiskers on kittens

玫瑰上沾染的雨滴和猫咪的小胡须

Bright copper kettles and warm woolen mittens

洁净发亮的铜壶还有温暖的羊毛手套

Brown paper packages tied up with strings

用绳子紧系的牛皮纸箱

These are a few of my favorite things

这些是我喜爱的事物中小小的一部分


Cream colored ponies and crisp apple strudels

奶油色的小马驹和脆苹果馅卷饼

Doorbells and sleigh bells and schnitzel with noodles

门铃、雪橇铃还有炸肉排面

Wild geese that fly with the moon on their wings

野雁扇动翅膀在月光下起舞

These are a few of my favorite things

这些是我喜爱的事物中小小的一部分


Girls in white dresses with blue satin sashes

姑娘们穿着用蓝绸系腰的洁白裙子

Snowflakes that stay on my nose and eyelashes

落在我鼻翼和睫毛上的雪花

Silver white winters that melt into springs

银白的冰雪之冬融化成春的生机

These are a few of my favorite things

这些是我喜爱的事物中小小的一部分


When the dog bites

被小狗咬伤的时候

when the bee stings

被蜜蜂蛰到的时候

When I'm feeling sad

当我心情糟糕之时

I simply remember my favorite things

只要想起我喜爱的事物

And then I don't feel so bad

我就不会觉得太难过



评论

热度(2)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据