蔫了的魔法白菜君

Demons - Boyce Avenue

Demons


When the days are cold
当暗无天日
And the cards all fold
当希望落空
And the saints we see
我们看见的圣人们啊
Are all made of gold
熠熠闪光,遥不可及


When your dreams all fail
当梦想沦落
And the ones we hail
我们为之欢呼的人啊
Are the worst of all
十恶不赦
And the blood’s run stale
热血腐朽


I want to hide the truth
我想隐藏这真相
I want to shelter you
为你构筑虚拟的天堂
But with the beast inside
但内心的那个野兽
There’s nowhere we can hide
让我们无处可逃


No matter what we breed
不管我们以何为食
We still are made of greed
贪念是我们的本质
This is my kingdom come
我的欲望王国已经来势汹汹
This is my kingdom come
我的欲望王国已经来势汹汹


When you feel my heat
当你感受到我的炽热
Look into my eyes
请凝视我的双眸
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔


Don’t get too close
不要靠我太近
It’s dark inside
这里再无光明
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔


When the curtain's call
当所有的一切落幕
Is the last of all
这就是结束了吗
When the lights fade out
当光黯淡
All the sinners crawl
罪恶开始张牙舞爪


So they dug your grave
他们掘翻你的坟墓
And the masquerade
这伪装面具
Will come calling out
呼之欲出
At the mess you made
在你这片狼藉之中


Don’t want to let you down
我不想你失望
But I am hell bound
却束手无策
Though this is all for you
尽管所做的一切都是为了你
Don’t want to hide the truth
我也不想掩藏这真相


No matter what we breed
不管我们以何为食
We still are made of greed
贪念是我们的本质
This is my kingdom come
我的欲望王国已经来势汹汹
This is my kingdom come
我的欲望王国已经来势汹汹


When you feel my heat
当你感受到我的炽热
Look into my eyes
请凝视我的双眸
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔


Don’t get too close
不要靠我太近
It’s dark inside
这里再无光明
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔


They say it's what you make
他们说你是咎由自取
I say it's up to fate
在我看来只是造化弄人
It's woven in my soul
这是我的命中注定
I need to let you go
我只能任你远离


Your eyes, they shine so bright
你的双眸,闪烁迷人
I want to save their light
我多想留住那光芒
I can't escape this now
此刻我再也无法逃避
Unless you show me how
除非你告诉我何去何从


When you feel my heat
当你感受到我的炽热
Look into my eyes
请凝视我的双眸
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔


Don’t get too close
不要靠我太近
It’s dark inside
这里再无光明
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It’s where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔

评论

热度(4)